Klantretentie

Behoud uw klanten en verhoog hun loyaliteit met behulp van gepersonaliseerde campagnes en aantrekkelijke kortingsacties. Met onze oplossing Klantretentie blijven uw klanten terugkeren.

Ontdek hoe deze oplossing jou kan helpen je doelen te bereiken. Druk op de Get started knop en kom meteen in contact.

Image

Klantretentie

Bij Walnut geloven we dat het behouden van bestaande klanten van groot belang is voor de groei van een bedrijf. Daarom bieden we onze oplossing 'Klantretentie' aan, waarmee we bedrijven helpen om de loyaliteit van hun klanten te vergroten. Dit doen we onder andere door het versturen van gepersonaliseerde campagnes en het aanbieden van leuke acties en kortingen.

Klantloyaliteit op het hoogste niveau

Walnut biedt bedrijven de oplossing 'Klantretentie', waarmee zij op een effectieve manier klanten aan zich kunnen binden. Met deze oplossing kunnen bedrijven bijvoorbeeld gepersonaliseerde campagnes uitsturen naar klanten op basis van hun interesses en koopgedrag. Zo voelen klanten zich persoonlijk benaderd en begrepen door het bedrijf, wat de klanttevredenheid vergroot.

 

Stimuleer herhaal aankopen

Daarnaast biedt Walnut ook leuke acties en kortingen aan via het loyaliteitsplatform, waarmee klanten worden beloond voor hun aankopen. Dit stimuleert klanten om terug te keren naar de webshop of fysieke winkel en vergroot de kans op herhaalaankopen.

 

Inzichtelijker en effectiever

Met het gebruik van de oplossing 'Klantretentie' van Walnut hebben bedrijven niet alleen tevreden klanten, maar ook meer inzicht in het koopgedrag van hun klanten. Door middel van data-analyse kunnen bedrijven hun marketingstrategieën aanpassen en beter inspelen op de behoeften van hun klanten.

 

Het loyaliteitsplatform van Walnut is gemakkelijk te integreren in de bestaande systemen van bedrijven, wat zorgt voor een naadloze ervaring voor zowel de klant als het bedrijf. Daarnaast biedt Walnut ook ondersteuning bij het opzetten van de campagnes en acties, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op hun kernactiviteiten.

Verhoog je omzet en klanttevredenheid

Met de oplossing 'Klantretentie' van Walnut kunnen bedrijven op een effectieve manier de loyaliteit van hun klanten vergroten en hun omzet verhogen. Door gebruik te maken van gepersonaliseerde campagnes en leuke acties met kortingen, voelen klanten zich gewaardeerd en blijven ze terugkeren naar het bedrijf.

Onze partners

DBF

Partner uitlichting

Dankzij onze campagne module kan DBF haar klanten voorzien in het gericht benaderen van klantenbestanden. Met een naadloze API integratie kunnen er moeiteloos gepersonaliseerde marketingcampagnes verzonden worden.

NEXT Loyalty Concepts

Partner uitlichting

Next maakt strategisch gebruik van de campagne-module die door Walnut wordt aangeboden, met het oog op klantbehoud. Daarnaast zorgt NEXT voor een professionele aanpak van alles wat hierbij komt kijken, om klanten een zo goed mogelijke ervaring te bieden. Door het implementeren van campagnes zorgt Next ervoor dat jij als bedrijf top-of-mind blijft bij jouw klanten.

8th Gear

Partner uitlichting

8th Gear maakt gebruik van e-mailmarketing van Walnut om klantbehoud te verbeteren. Door notificatie brieven te sturen naar het hele klantenbestand, blijven klanten op de hoogte van belangrijk nieuws en aanbiedingen. Dit zorgt voor een gevoel van betrokkenheid bij jouw bedrijf en stimuleert klanten om vaker terug te keren naar jouw carwash.

Savona

Partner uitlichting

Savona maakt optimaal gebruik van de oplossingen die Walnut biedt, wat resulteert in terugkerende klanten die als vaste klanten worden beschouwd. Eén van deze oplossingen is het versturen van marketingvouchers. Door periodiek kortingsvouchers naar hun klanten te sturen, kan Savona het aantal bezoekers op hun locaties moeiteloos verhogen.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Ontdek hoe Walnut jou kan helpen je doelen te bereiken.
Druk op de Get started knop en kom direct in contact.