Customer Journey

Bied je klanten een naadloze en gepersonaliseerde klantervaring. Met onze oplossing (online) Customer Journey kan je jouw klanten door het aankoopproces begeleiden en hen een gepersonaliseerde ervaring bieden.

Ontdek hoe deze oplossing jou kan helpen je doelen te bereiken. Druk op de Get started knop en kom meteen in contact.

Image

Customer Journey

Weten wat voor route jouw klanten afnemen binnen het bedrijf is van groots belang. Hoe komen de klanten binnen? Wat doe je om uitschrijvingen te voorkomen? Hoe verbeter je de relatie met deze klant? Door te begrijpen hoe dit proces verloopt kan jij jouw klant de optimale customer journey bieden. 

Route van jouw klanten

Walnut's platform biedt talloze opties om top-of-mind te blijven bij jouw klanten en biedt inzicht in het pad dat potentiële klanten waarschijnlijk zullen volgen.

 

In aanmerking komen

Klanten komen grotendeels binnen via landingspagina's of kraskaart acties, deze oplossingen zijn ook gericht op het binden van nieuwe klanten. Deze oplossingen zijn eenvoudig in te zetten en zorgen ervoor dat jouw potentiële klant in het klantenbestand komt. Wat maakt dit zo aantrekkelijk? De mogelijkheid om een korting mee te geven bij de aanmelding. 

 

Blijf top-of-mind

Nu de klant in het klantenbestand staat krijgt deze alle acties mee die jij bijvoorbeeld via mail verstuurd, denk hierbij aan een korting, webshop deal of leuk nieuwtje. Dit brengt jouw klantbinding en -loyaliteit op een hoger niveau. 

 

Persoonlijke twist

De klant zal een tevreden gevoel hebben bij het denken aan jouw merk, dit komt door de persoonlijke kortingen en acties die de klant heeft ontvangen. Bijvoorbeeld een korting op zijn/haar verjaardag, een korting na een zoveelste wasbeurt of een korting omdat ze al een tijdje niet zijn geweest. 

Klanttevredenheid staat voorop

Klanttevredenheid is binnen de (online) customer journey prioriteit. Tevreden klanten zijn namelijk van groot belang voor ieder goed lopend bedrijf. Zij zorgen bijvoorbeeld voor meer herhaalaankopen in de webshop wat leidt tot meer bezoeken en uiteindelijk meer omzet. 

 

Kortom is een goede (online) Customer Journey van levensbelang voor jouw bedrijf. Profiteer daarom van de voordelen die Walnut met zich mee brengt en kom vandaag nog in contact.

Onze partners

Oxivo

Partner uitlichting

De contactloze betaalsystemen die uit de samenwerking tussen Walnut en Oxivo zijn ontstaan lenen zich perfect voor de (online) Customer Journey oplossing. Klanten voorzien in gemakkelijke en veilige betalingen is een schoolvoorbeeld van de mogelijkheden. Klanten tevreden houden en ze een soepele ervaring bieden zijn namelijk onlosmakelijk verbonden met de Customer Journey.

Loyalty Lab

Partner uitlichting

Loyalty Lab maakt gebruik van de Customer Journey oplossing van Walnut om klanten op een professionele en aantrekkelijke manier te binden. Dit stelt bedrijven in staat om een sterke en blijvende relatie met hun klanten op te bouwen. Door klanten te belonen voor hun loyaliteit en het aanbieden van exclusieve aanbiedingen en kortingen, worden zij aangemoedigd om terug te keren en meer aankopen te doen bij het bedrijf.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Ontdek hoe Walnut jou kan helpen je doelen te bereiken.
Druk op de Get started knop en kom direct in contact.