Welke oplossingen biedt Walnut aan NEXT?
Als het gaat om klantretentie, begrijpen NEXT en Walnut dat het behouden van klanten een van de belangrijkste aspecten is voor het succes van een bedrijf. Daarom biedt deze samenwerking verschillende oplossingen om klanten te behouden en tevreden te houden.
De oplossingen die Walnut aan NEXT levert zijn onder andere het uitbreiden van het klantenbestand, het verhogen van de klantretentie en het verbeteren van de klantloyaliteit. Door intensief met elkaar samen te werken vullen Walnut en NEXT elkaars expertises aan om de klanten zo goed mogelijk te voorzien van hun behoeften.
Uitbreiding van het klantenbestand
Met de landingspagina tool uit het Walletapp platform breidt NEXT zo effectief mogelijk klantenbestanden uit. Met volledig gepersonaliseerde aanmeldformulieren heb je de mogelijkheid om je potentiële klanten op professionele wijze te bereiken.
Een andere leuke manier voor het binnenhalen van potentiële klanten is de kraskaartmodule. Deze inzetbare module geeft je de mogelijkheid om jouw toekomstige klanten op een simpele wijze binnen te halen.
Klantretentie stimuleren
Met klantretentie in het achterhoofd maakt NEXT strategische gebruik van de campagne-module die Walnut biedt. Verder pakt NEXT alles wat hierbij komt kijken op professionele wijze op om klanten een zo goed mogelijke ervaring te bieden. Door het implementeren van campagnes blijf jij top-of-mind bij jouw klanten.
Klantloyaliteit opbouwen
Beide bedrijven weten hoe belangrijk het is om een goede en loyale band te creëren met je klanten. Walnut biedt veel oplossingen op gebied van klantloyaliteit die NEXT goed weet te gebruiken. Denk hierbij aan het spaarsysteem op het Walletapp platform van Walnut. Het spaarsysteem biedt oplossingen zoals klanten de mogelijkheid geven om punten te sparen en vervolgens uit te geven in je eigen webshop.
Nieuwsgierig naar welke oplossingen Walnut nog meer te bieden heeft? Klik hier om ze te ontdekken.